Dostosowanie reklamy zewnętrznej do konsumenta

Reklamy zewnętrzne można w pełni dostosować. Powszechnym błędnym przekonaniem na temat reklamy zewnętrznej może być to, że nie można jej dostosować do docelowych odbiorców marki lub że nie jest ona dostępna w wystarczającej liczbie formatów, aby dotrzeć do docelowych konsumentów.

Reklama zewnętrzna może być dostosowana i skierowana do określonego przekroju populacji przy użyciu narzędzi takich jak lokalizacja, słownictwo i projekt. Chociaż umiejscowienie lokalizacji może wydawać się oczywiste (np. Twoimi docelowymi odbiorcami są lekarze, więc umieszczasz swoje billboardy w pobliżu szpitali), określone słownictwo i projekt mogą bardziej dotyczyć określonych grup demograficznych.

Na przykład reklamy umieszczane w pobliżu parków rozrywki mogą być lepiej odbierane, jeśli są kolorowe i promują relaks i zabawę, podczas gdy billboardy umieszczone w pobliżu profesjonalnych biurowców mogą być bardziej zauważalne, jeśli mają przejrzysty, bardziej uporządkowany projekt i przemawiają do profesjonaliści.

Istnieje wiele badań, które dowodzą, że konsumenci reagują na reklamy zewnętrzne. Biorąc pod uwagę uwagę przeciętnego konsumenta w mediach zewnętrznych, częstotliwość, z jaką je oglądają, oraz pozytywne skojarzenia, jakie kojarzą im się z marką, nie jest zaskoczeniem, że konsumenci reagują na tego typu strategie marketingowe. Uważa się, że ponad 60% konsumentów reaguje na reklamy zewnętrzne.

Odpowiedź na ogłoszenie może obejmować np. Odwiedzenie reklamowanej firmy lub biura, wizytę w sklepie w celu obejrzenia produktu lub zapytania o specjalną wyprzedaż, odwiedzenie strony internetowej wyświetlanej w reklamie zewnętrznej, rozmowa na temat reklamy, polecenie marki innego konsumenta, oglądając program telewizyjny sugerowany przez reklamę zewnętrzną lub dzwoniąc pod numer telefonu podany w reklamie.

Innowacyjne reklamy zewnętrzne – wypróbuj balony o nietypowych kształtach

Wiele marek decyduje się na promocję typu outdoor. Dlaczego? Ponieważ jest ona jak najbardziej korzystna dla wzrostu znajomości brandu. Poszerzenie świadomości wśród konsumentów ma ogromne znaczenie dla sprzedaży. Balony o nietypowych kształtach to jedne z nowszych kanałów promocji do reklamy zewnętrznej. Dzięki takim prostym rozwiązaniom jesteśmy w stanie dotrzeć do klientów na różnego rodzaju eventach i imprezach plenerowych. Wytrzymałe i dobrze zaprojektowane balony o nietypowych kształtach powinny nawiązywać do samej marki w sposób jednoznaczny. Za pomocą Ad Blow znajdziesz reklamę, która objawia się nie tylko wysokim poziomem kreatywności, ale także dbałości o detale.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *